Doprava zboží

PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

ÚTRATA

do 2.500,-

2.501,- a více 

  Způsob platby

 předem na účet

dobírka

předem na účet

dobírka

Česká

republika

Rozvoz zboží (Florbalshop.cz-připravujeme)
59 kč  59 kč 29 kč 29 kč
Geis - do 50kg 79 kč 114 kč ZDARMA 35 kč
         
Česká pošta - balík do ruky 100 kč 135 kč ZDARMA 35 kč
Česká pošta - balík na poštu 90 kč 125 kč ZDARMA 35 kč
Osobně na prodejně Havířov [mapa]  ZDARMA ZDARMA  ZDARMA ZDARMA
Osobně - partnerská výdejní místa:
-více než 800 výdejen [mapa]
69 kč 104 kč ZDARMA 35 kč
Toptrans-Branky  150 kč 185 kč 150 kč 185 kč

  Slovensko

Geis - do 50 kg 4 € 5 € ZDARMA  1 €
         
Geis - objemný tovar (nad 50kg) 13 € 14 € 13 € 14 € 

 

Dodací doby
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

Dodací doba se vždy odvíjí od skladové dostupnosti produktu. Skladovou dostupnost zjistíte na kartě produktu.

  • dobírkou (Česká Pošta, PPL, Geis) = následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 1-2 pracovních dnů doručena po celé ČR).
  • při platbě proforma fakturou (Česká Pošta, PPL, Geis) = záleží na datumu a čase připsání Vaší platby na náš účet, pak následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 2-4 pracovních dnů doručena po celé ČR).
  • osobní odběr v sídle firmy v Havířově = vždy vyčkejte na informaci, že zboží je již připraveno k odběru a je možné si jej vyzvednout. Prosíme, nechoďte si zboží automaticky vyzvednout bez předchozí elektronické objednávky a následném obdržení potvrzení, že je pro Vás zboží na naší provozovně připraveno k odběru. Předejdete tím případným nepříjemnostem.
    Děkujeme.

 

Podrobné informace o způsobech dopravy

Níže přinášíme přesnější popis odpovídajícího způsobu dopravy dle druhu:

Česká pošta
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Expedice Obchodních balíků České pošty, u kterých si naši zákazníci zvolí způsob dopravy Českou poštou probíhá ve všední dny od 10:00 do 15:00.
  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Balík do ruky Vám doručí pošta následující pracovní den na Vaší adresu, Balík na poštu budete mít připraven následující pracovní den na Vámi zadané poště.
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesně určený čas.
  • Není možné si čas stanovit. Stejně tak neznáme telefonický kontakt zaměstnanců - rozvozců České pošty. Proto je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
  • Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno ve schránce (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v místě Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
  • Prosím POZOR, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží, neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení, je zásilka na 99% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
  • Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
  • Komunikace s Poštou - info linka ✆ 840 111 244
    • pro komunikaci s Poštou výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
  • pro komunikaci s Poštou výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

 

Geis ČR
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Expedice balíků, u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy Geis, probíhá ve všední dny od 8:00 do 18:00 hod.
  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Doručování firmou Geis probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-18:00 hod. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
  • Bohužel prodejce nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
  • Na depu je také možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno ve schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt, na který se můžete obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky.
  • Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
  • Doručení balíku:
  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá ve schránce oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na PPL-večerní_doruceni
  • zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.geis.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
  • Převzetí a reklamace:
  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
  • Komunikace s Geis - info linka ✆ 951 277 777
  • pro komunikaci s Geis výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

 

GeisPoint výdejní místa ČR
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Nemůžete být v určitý čas na určitém místě ? Vyzvedněte si balík na Vámi zvoleném výdejním místě, v době, kdy se to hodí Vám.
  • Máte na výběr více než 1000 výdejních míst po celé České republice.
  • Platí pouze pro zásilky s hmotností do 20 kg.
  • Pouze hotově, platební karty nejsou akceptovány
  • Seznam výdejních míst: www.geisPoint.cz

  • Komunikace s Geis - info linka ✆ 951 277 777 od pondělí do pátku 8:00 – 17:00
    • pro komunikaci s Geis výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

 

Osobní odběr Havířov
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Je možný v sídle firmy v Havířově po oznámení, že zboží je k odběru připraveno.
  • Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00-12:00 a 13:00-17:00 hod
  • Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
  • Platba probíhá v hotovosti po vystavení paragonu s uvedení platby "hotově", nebo je možné zaplatit platení kartou.

 

TOPTRANS - Branky
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Pokud jste si objednali Branky 160 x 115cm svařené (neskládací), tak odesíláme objednávku automaticky dopravcem TOPTRANS.
  • Při této variantě dopravy dorazí objednávka do druhého dne od expedice z našeho skladu (při platbě převodem po uhrazení částky na náš účet).
  • Řidič TOPTRANS Vás telefonicky kontaktuje ohledně přibližné hodiny doručení zásilky popř. je možno se s řidičem domluvit na jiné formě předání zásilky (osobní odběr na depu nebo doručení jiný den...).


Geis SK
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Expedice balíků, u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy PPL, probíhá ve všední dny od 9:00 do 17:00 hod.
  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Doručování firmou Geis probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-18:00 hod. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
  • Bohužel prodejce nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
  • Na depu je také možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno ve schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt, na který se můžete obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky.
  • Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
  • Doručení balíku:
  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá ve schránce oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od naší expedice
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce Geis po zadání jejího čísla (11 číslic)
  • Převzetí a reklamace:
  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
  • Komunikace s Geis - info linka ✆ 18181
  • pro komunikaci s Geis výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)