Obchodní podmínky

obchodni podminky  reklamace zbozi  adresa pro

vraceni zboži formulář pro

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup na e-shopu www.florbalshop.cz

I. Úvodní ustanovení a vymezení pojmů

I.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou ve smyslu ust. § 1751 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“) nedílnou součástí kupních a rezervačních smluv uzavřených mezi zákazníkem a prodávajícím prostřednictvím internetových stránek a e-shopu www.florbalshop.cz.

I.2. Vymezení pojmů:

E-shop - internetové stránky, elektronický obchod a rezervační systém, vše dostupné na internetové adrese www.florbalshop.cz.

Prodávající - Krimar s.r.o., Hálkova 146/11, 736 01 Havířov, IČ: 28626249, DIČ: CZ28626249 .

Prodejna - prodejna florbalového vybavení na adrese Havířov, Elišky Krásnohorské 1306/29, PSČ: 736 01.

Provozovatel prodejny - Krimar s.r.o., IČ: 28626249, s místem podnikání v Havířově - Podlesí, Hálkova 1456/11, PSČ: 736 01.

Zákazník -  osoba uzavírající s prodávajícím prostřednictvím e-shopu kupní nebo rezervační smlouvu.

Spotřebitel - dle ust. § 419 obč. zákoníku je spotřebitelem každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Podnikatel - osoba, která neuzavírá smlouvu jako spotřebitel.

Rezervace - v případě, že zákazník zvolí jako způsob dopravy „osobní odběr“, nedochází k uzavření kupní smlouvy, ale dochází k rezervování zboží. Zboží je pro zákazníka rezervováno v prodejně za účelem jeho prohlídky a možnosti vyzkoušení před případnou koupí.

Uplatnění rezervace – prohlídka a vyzkoušení si rezervovaného zboží v prodejně na základě uzavřené rezervační smlouvy.

II. Uzavření kupní smlouvy

II.1. Zboží nabízené v e-shopu za tam uvedenou cenu představuje ve smyslu ust. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku nabídku na uzavření kupní nebo rezervační smlouvy s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.

II.2. Zákazník může prostřednictvím e-shopu pomocí formuláře nabídku na uzavření kupní smlouvy odesláním závazné objednávky přijmout, nebo si může zboží prostřednictvím formuláře zakliknout volbu dopravy „osobní odběr“, a tím rezervovat v prodejně za účelem jeho prohlídky a možnosti vyzkoušení před případnou koupí, a to za cenu uvedenou na e‑shopu v době odeslání rezervace.

II.3. Kupní smlouva je uzavřena odesláním objednávky zákazníka prostřednictvím e-shopu.

II.4. Obsah smlouvy je zákazníkovi prodávajícím potvrzen po odeslání objednávky spolu s těmito všeobecnými obchodními podmínkami na e mail uvedený zákazníkem v objednávce a následným daňovým dokladem nebo fakturou odeslanou spolu se zbožím.

II.5. Kupní smlouva nevznikne v případě, kdy zásoby zboží za podmínek uvedených v objednávce zákazníka jsou již vyčerpány nebo v případě ztráty schopnosti podnikatele dle těchto VOP plnit (např. pokud se zboží přestane vyrábět, změní se jeho vlastnosti či dojde k navýšení cen výrobce).

III. Uzavření rezervační smlouvy

III.1. Zboží nabízené v e-shopu za tam uvedenou cenu představuje ve smyslu ust. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku nabídku na uzavření kupní nebo rezervační smlouvy s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.

III.2. Zákazník může prostřednictvím e-shopu pomocí formuláře nabídku na uzavření kupní smlouvy odesláním závazné objednávky přijmout, nebo si může zboží prostřednictvím formuláře zakliknout volbu dopravy „osobní odběr“, a tím rezervovat v prodejně za účelem jeho prohlídky a možnosti vyzkoušení před případnou koupí, a to za cenu uvedenou na e-shopu v době odeslání rezervace.

III.3. Rezervační smlouva je uzavřena odesláním rezervace zákazníka prostřednictvím e-shopu s volbou „osobní odběr“.

III.4. Obsah smlouvy je zákazníkovi prodávajícím potvrzen po odeslání rezervace, kdy před odesláním rezervace souhlasil s těmito obchodními podmínkami zakliknutím políčka, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

III.5. Skutečnost, že je rezervované zboží připraveno v prodejně prodávajícího k prohlídce, bude zákazníkovi oznámena prodávajícím na e‑mail uvedený zákazníkem ve formuláři.

III.6. Rezervační smlouva nevznikne v případě, kdy zásoby zboží za podmínek uvedených v rezervaci zákazníka jsou již vyčerpány nebo v případě ztráty schopnosti podnikatele dle těchto VOP plnit (např. pokud se zboží přestane vyrábět, změní se jeho vlastnosti či dojde k navýšení cen výrobce).

IV. Základní práva a povinnosti z kupní smlouvy

IV.I. Kupní cenu je v případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e‑shopu možné uhradit platební kartou prostřednictvím platebního portálu, převodem/vkladem na účet a dobírkou.

IV.2. Při platbě dobírkou je kupní cena splatná při dodání zboží zákazníkovi. Při platbě platební kartou či převodem/vkladem na účet je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.

IV.3. Prodávající je povinen zákazníkovi zboží odeslat do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy v případě platby kupní ceny dobírkou, nebo do 3 dnů od zaplacení kupní ceny v případě platby platební kartou či převodem/vkladem na účet.

IV.4. V případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu je zboží odevzdáno prodávajícím zákazníkovi doručením zboží na adresu uvedenou zákazníkem v objednávkovém formuláři. Zákazník je povinen zboží převzít.

IV.5. Nepřevezme-li si zákazník zboží a toto se po neúspěšném doručení vrátí zpět prodávajícímu, kupní smlouva zaniká. V takovém případě jsou obě smluvní strany povinny vrátit si vše, co od druhé strany obdržely. Prodávajícímu vzniká nárok na náhradu nákladů spojených s neúspěšným doručením zboží zákazníkovi. Prodávající je oprávněn v takovém případě výši vzniklých nákladů započíst na kupní cenu, byla-li zákazníkem uhrazena.

V. Základní práva a povinnosti z rezervační smlouvy

V.1. Zákazníkovi na základě rezervační smlouvy vzniká nárok na uplatnění rezervace, tzn. na prohlídku a vyzkoušení rezervovaného zboží v prodejně. Zároveň má zákazník bezprostředně po uplatnění rezervace nárok na uzavření kupní smlouvy za kupní cenu, za níž bylo zboží nabízeno na e-shopu v době uzavření rezervační smlouvy.

V.2. Rezervační smlouva uzavřená odesláním rezervačního formuláře prostřednictvím e-shopu zaniká v případě, že zákazník rezervaci neuplatní v prodejně prodávajícího do 5 dnů od odeslání sdělení o tom, že je rezervované zboží připraveno, na e-mail uvedený zákazníkem v rezervačním formuláři.

VI. Práva a povinnosti z vad zboží

VI.1. Zákazník je povinen zboží prohlédnout bezprostředně po jeho převzetí.

VI.2. V případě zjištění jakýchkoliv vad zboží je zákazník povinen tyto vady vytknout prodávajícímu bez zbytečného odkladu.

VI.3. Je-li zákazník spotřebitel:

a) je oprávněn uplatnit právo z vad, které se vyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. To neplatí v případě vad na zboží prodávaném za nižší cenu z důvodu takové vady; v případě vad způsobených opotřebením zboží v důsledku jejich obvyklého užívání; v případě vad odpovídajícím míře používání či opotřebení u použitého zboží.

b) Zákazník má v případě vad, jež jsou podstatným porušením smlouvy právo na:

-   odstranění vady dodáním nového zboží nebo dodáním chybějícího zboží či jeho části;

-   odstranění vady opravou zboží;

-   přiměřenou slevu z kupní ceny;

-   odstoupení od smlouvy.

c) Zákazník je povinen prodávajícímu sdělit jaké právo dle čl. VI.3. písm. b) VOP si zvolil, a to při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po něm. Volbu nelze změnit bez souhlasu prodávajícího. Nesdělí-li kupující volbu práva prodávajícímu včas, má práva z vad, jako by se jednalo o nepodstatná porušení smlouvy. Neodstraní-li prodávající vadu dle čl. VI.3. písm. b) VOP včas nebo ji odmítne odstranit, má prodávající právo požadovat slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

d) Zákazník má v případě vad, jež jsou nepodstatným porušením smlouvy právo na:

-   odstranění vady;

-   přiměřenou slevu z kupní ceny.

e) Neodstraní-li prodávající vadu dle čl. VI.3. písm. d) VOP včas nebo ji odmítne odstranit, má zákazník právo požadovat slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

f) Pokud má zboží vadu ve smyslu ust. § 2161 obč. zákoníku již při převzetí zboží zákazníkem, má tento právo na dodání nového zboží bez vad, není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Týká-li se vada pouze součásti zboží, má zákazník právo pouze na výměnu vadné součásti. Je-li možné zboží bez zbytečného odkladu opravit, má zákazník právo na bezplatnou opravu zboží. Není-li možné dodat nové zboží či jeho součást bez vady a není-li možné zboží bez zbytečného odkladu opravit, má zákazník právo na odstoupení od smlouvy.

g) Vyskytne-li se vada dle čl. VI.3. písm. f) VOP opakovaně i po opravě zboží nebo vyskytne-li se větší počet vad, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy i v případě odstranitelných vad, tedy v případě, kdy je výměna zboží či odstoupení od smlouvy vzhledem k povaze vad nepřiměřené.

VI.4. Je-li zákazník podnikatel:

a) zakládá mu právo z vadného plnění výhradně vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího.

b) Zákazník má v případě vad, jež jsou podstatným porušením smlouvy právo na:

-   odstranění vady dodáním nového zboží nebo dodáním chybějícího zboží či jeho části;

-   odstranění vady opravou zboží;

-   přiměřenou slevu z kupní ceny;

-   odstoupení od smlouvy.

c) Zákazník je povinen prodávajícímu sdělit jaké právo dle čl. VI.4. písm. b) VOP si zvolil, a to při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po něm. Volbu nelze změnit bez souhlasu prodávajícího. Nesdělí-li kupující volbu práva prodávajícímu včas, má práva z vad, jakoby se jednalo o nepodstatná porušení smlouvy. Neodstraní-li prodávající vadu dle čl. VI.4. písm. b) VOP včas nebo ji odmítne odstranit, má prodávající právo požadovat slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

d) Zákazník má v případě vad, jež jsou nepodstatným porušením smlouvy právo na:

-   odstranění vady;

-   přiměřenou slevu z kupní ceny.

e) Neodstraní-li prodávající vadu dle čl. VI.4. písm. d) VOP včas nebo ji odmítne odstranit, má zákazník právo požadovat slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

VI.5. V případě uplatnění vad zboží je zákazník povinen prodávajícímu doručit vadné zboží zároveň s oznámením vady. Náklady spojené s uplatněním práv z vad nese v případě jejich nedůvodnosti zákazník.

VII. Odstoupení od smlouvy zákazníkem

VII.1. Je-li zákazník spotřebitelem, a pokud s prodávajícím uzavřel kupní smlouvu prostřednictvím e-shopu, má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 30 dnů od převzetí zboží zákazníkem. Zákazník nemá právo na odstoupení od kupní smlouvy, jejímž předmětem je florbalová hůl, pokud z rukojeti hole sundal igelitový obal chránící z hygienických důvodů omotávku rukojeti.

VII.2. Zákazník je povinen o odstoupení od smlouvy písemně informovat prodávajícího s uvedením svých kontaktních údajů. Zákazník může k informování prodávajícího využít formulář, který je přílohou těchto všeobecných obchodních podmínek.

VII.3. Odstoupení od smlouvy musí zákazník odeslat na adresu prodejny nejpozději poslední den lhůty uvedené v čl. VII.1. VOP. Odstoupení je účinné doručením informace o odstoupení prodávajícímu.

VII.4. Odstoupí-li zákazník od smlouvy, je povinen prodávajícímu předat nebo odeslat zboží nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese zákazník.

VII.5. Vracené zboží nelze zasílat na dobírku, ve které je zahrnuta kupní cena zboží. Taková zásilka nebude prodávajícím převzata a zboží se nepovažuje za vrácené.

VII.6. Prodávající je povinen vrátit zákazníkovi kupní cenu, kterou od něj obdržel, a náklady na dodání zboží zákazníkovi ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsoby dopravy, jež byl v době uzavření kupní ceny nabízen na e-shopu, pakliže od zákazníka tyto náklady obdržel. Prodávající vrátí zákazníkovi peněžní prostředky do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než mu bude zákazníkem doručeno zboží či potvrzení o jeho odeslání na adresu prodávajícího.

VII.7. Vrátí-li zákazník po odstoupení od smlouvy zboží poškozené, tedy s hodnotou sníženou v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné pro prohlídku zboží, odpovídá prodávajícímu za takto sníženou hodnotu. Za snížení hodnoty zboží, za níž zákazník dle tohoto ustanovení odpovídá, se považuje zejména: roztřepení dolního okraje čepele florbalové hole, znečištění, poškrábání apod.

VII.8. Výši snížení hodnoty je oprávněn posoudit a na základě svých odborných znalostí a zkušeností stanovit prodávající. V případě poškození zboží takovým způsobem, že je de facto zničeno, může tato dosáhnout maximálně hodnoty zboží.

VIII. Bonusy

VIII.1. Byl-li zákazníkovi poskytnut jakýkoliv bonus v závislosti na výši kupní ceny (dárek, sleva, doprava zdarma etc.), je zákazník povinen, odstoupí-li z jakéhokoliv důvodu od kupní smlouvy či její části, v důsledku čehož poklesne kupní cena pod výši odůvodňující poskytnutí bonusu, bonus nebo jeho hodnotu vrátit spolu se zbožím, jehož se týká odstoupení od smlouvy.

VIII.2. Je-li zákazník povinen na základě čl. VIII.1. VOP vrátit prodávajícímu hodnotu poskytnutého bonusu (dárek, slevu, cenu dopravy) v případě odstoupení pouze od části kupní smlouvy, započte se tento nárok prodávajícího proti kupní ceně, již bude prodávající povinen vrátit kupujícímu, a to aniž by bylo třeba k započtení činit jakýkoliv další úkon.

IX. Uživatelský účet. Ochrana osobních údajů.

IX.1. Nákup a rezervaci v e-shopu lze učinit zákazníkem jednak jednorázově bez registrace a jednak opakovaně na základě registrace zákazníka a založení jeho uživatelského účtu v systému e-shopu (dále jen „uživatelský účet“).

IX.2. Uživatelský účet je chráněn jménem a heslem, která si kupující zvolí. Prodávající je oprávněn zrušit uživatelský účet kupujícího v případě, že tento není po dobu 2 let užíván, případně při porušení povinností kupujícího z kupní či rezervační smlouvy.

IX.3. Osobní údaje, které zákazník poskytuje prodávajícímu ke zpracování při jednorázovém nákupu nebo při zakládání uživatelského účtu, jsou chráněny zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen „ZOOÚ“), a proto se věci ochrany osobních údajů tímto článkem neupravené řídí tímto zákonem.

IX.4. Kupující, jako subjekt údajů ve smyslu ust. § 4 písm. d) ZOOÚ dává tímto souhlas se zpracováním následujících osobních údajů: jméno, příjmení, titul, adresa bydliště, (daňové) identifikační číslo, e‑mail a telefon (dále jen jako „osobní údaje“).

IX.5. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů pro potřeby (za účelem) vedení uživatelského účtu, uzavírání kupních a rezervačních smluv a pro potřeby řádného plnění práv a povinností z těchto smluv. Poskytnutí osobních údajů je ve smyslu ust. § 11 odst. 2 ZOOÚ dobrovolné.

IX.6. Kupující je povinen uvádět vždy pravdivé a úplné osobní údaje a je povinen prodávajícího v přiměřené době informovat o změně osobních údajů dle čl. IX.4.

IX.7. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou v elektronické nebo písemné podobě. Prodávající může pověřit jejich zpracováním třetí osobu a osobní údaje mohou být zpřístupněny pouze dopravci pro účely doručení zboží.

IX.8. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat. Obsah této informace je stanoven v ust. § 12 odst. 2 ZOOÚ. Za poskytnutí informace dle tohoto článku VOP je prodávající oprávněn požadovat přiměřenou náhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

IX.9. V případě, že kupující zjistí nebo se domnívá, že prodávající či třetí osoba pověřená zpracováním provádí zpracování osobních údajů v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel zpracování, může ve smyslu ust. § 21 ZOOÚ požádat prodávajícího nebo jím pověřenou osobu o vysvětlení, případně může požadovat, aby prodávající nebo třetí osoba odstranili závadný stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů ve smyslu ZOOÚ. Je-li tato žádost ze strany prodávajícího či třetí osoby shledána oprávněnou, odstraní příslušný subjekt neprodleně závadný stav.

IX.10. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro účely zasílání obchodních informací a sdělení kupujícímu. Volba dle tohoto článku VOP se provádí prostřednictvím formuláře při uzavírání kupní nebo rezervační smlouvy.

X. Ukládání cookies.

X.1. Kupující souhlasí s ukládáním „cookies“ na pevném disku jeho počítače, které usnadňují rozlišování jednotlivých uživatelů e-shopu.

XI. Doručování.

XI.1. Účastníci kupní či rezervační smlouvy jsou povinni veškeré vzájemné jednání činit písemně s výjimkou případů, kdy smlouva či tyto VOP umožňují sdělení prostřednictvím elektronických prostředků komunikace.

XI.2. Písemnost se považuje za doručenou vhozením do schránky, osobním převzetím adresátem či uplynutím úložní lhůty poskytovatele poštovních služeb.

XI.3. Doručovací adresou kupujícího je adresa uvedená v jeho uživatelském účtu, případně při uzavírání rezervační nebo kupní smlouvy. Doručovací adresou prodávajícího je Florbalshop.cz, Elišky Krásnohorské 1306/29, Havířov, PSČ: 736 01.

XI.4. Informace související s nabídkami prodávajícího a další obchodní sdělení budou zasílány na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím. Kupující tímto uděluje souhlas k zasílání nabídek a obchodních sdělení dle tohoto článku VOP.

XII. Závěrečná a přechodná ustanovení.

XII.1. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

XII.2. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

XII.3. Přílohu těchto VOP tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který je ke stažení >> zde << (.docx MS Word).

XII.4. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

XII.5. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

XII.6. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

XII.7. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce - Inspektorát pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj, Provozní 5491/1 , 722 00 Ostrava – Třebovice, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.

XII.8. Všechny naše telefonní kontakty jsou zpoplatněny podle tarifu Vašeho operátora.

 

Reklamace

Reklamace doručovacích služeb

Pokud k vám zásilka přijde poškozená postupujte, prosím, následovně:
1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná.

V případě problému s Českou poštou, pište na adresu info@florbalshop.cz . Do předmětu uveďte "Problém s přepravou", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo objednávky. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování v našem obchodě.

Reklamace vadného zboží

Příjemce zásilky je povinen si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat.
Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle 00420 603 443 638. SLOVENSKO 00421 910 126 929
Příjemce je povinen umožnit zasílateli, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku a kopii faktury.

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.

Kupující z ČR je povinen reklamované zboží zaslat na adresu:

Florbalshop.cz
reklamace
E. Krásnohorské 1629 / 31
736 01 Havířov

Kontaktní adresa pro SLOVENSKO, reklamace :

Florbalshop.cz
Krimar s.r.o.
P.O.BOX 119
Čadca, 022 01

Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele. Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. O výsledku reklamace Vás budeme vždy informovat - telefonicky, e-mailem.

Záruka vrácení peněz za zboží

Abyste nákupem na Florbalshop.cz nepodstupovali vůbec žádné riziko, nabízíme vám "Záruku vrácení peněz". Tuto záruku poskytujeme, protože jsme si vědomi, že při nakupování přes internet si nemůžete zboží pořádně prohlédnout a tak lehce může dojít k tomu, že si objednáte něco jiného, než jste si představovali.

Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět bankovním převodem.

Podmínky pro vrácení peněz:
1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, se všemi visačkami, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
3. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové složenky.
4. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.
5. Vždy do balíku napište, co žádáte, v případě vrácení zboží uveďte číslo Vašeho účtu, na který Vám vrátíme peníze. Peníze složenkou na adresu NEPOSÍLÁME.


Vracené zboží zasílejte na adresu v ČR :
Florbalshop.cz
E. Krásnohorské 1629 / 31
736 01 Havířov

 

Kontaktní adresa pro SLOVENSKO, vrácení zboží, reklamace :
Florbalshop.cz
Krimar s.r.o.
P.O.BOX 119
Čadca, 022 01